120 Değerlendirme
68 Yorum
Trendyol Doğrulanmış Alıcılar
M** Ö**
★★★★★
Beden: S
kaliteli bir ürün fiyatıda uygun kendi bedeninizi alınız Ben kendime ve akrabalarıma 5 adet aldım
M** B**
★★★★★
Beden: L
Eşime almıştım severek kullanıyo motor kullananlar içinde ideal.
Ü** F**
★★★★★
Beden: XL
Sağlam geldi satıcıya teşekkür ederim L beden giyiyorum normalde yorumlara baktım bir beden büyük aldım xl
O** A**
★★★★★
Beden: S
cok ama cok guzel tavsiye ederim alacaklar menmun kalir
m** i**
★★★★★
Beden: L
gayet güzel şık tam bedenimde oldu kalıbı çok güzel
A** K**
★★★★★
Beden: M
oğluma aldım çok güzel ve kaliteli tavsiye ederim
T** P** S**
★★★★★
Beden: L
Oğluma aldım. Çok kaliteli. Harika sıcak tutuyor. Kesinlikle tavsiye ederim. Tam kışlık bir ürün
F** Ç**
★★★★★
Beden: L
Gerçekten harika, eşim çok beğendi, kalınlığı da normal fakat bir beden büyük alınmalı.
Ö** S**
★★★★★
Beden: L
Tam beden olarak geldi sıcacık çok güzel bir ürün
**** ****
★★★★★
Beden: 2XL
çok kaliteli sevgilim çok severek kullanıyor
A** B**
★★★★★
Beden: XL
ürün çok Güzel paketleme harika kalite güzel satıcıya telekür ederim hızlı kardan dolayı
A** A**
★★★★★
Beden: S
kumaşı kalitesini çok güzel tam göründüğü gibi geldi kardeşime aldık beğenerek giyiyor
p** t**
★★★★★
Beden: 2XL
ÇOK GÜZEL O PARAYI EDER ÇOK İYİ PAKETLEME HASARSIZ TESLİM EDİLDİ
G** K**
★★★★★
Beden: XL
Eşim için aldım tam oldu begendi
İ** K**
★★★★★
Beden: 2XL
Eşime aldım çok memnun kaldı
Ertugrul B.
★★★★★
Beden: XL
kesinlikle tavsıye ederım çok güzel ürün
M** C**
★★★★★
Beden: 2XL
ürün bekledıgımden daha güzel çıktı aldıgınız para helal olsun sayın satıcı ayrıca ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ederim
Y** G**
★★★★☆
Beden: L
güzel ve kaliteli.Bir beden düşük almanızı tavsiye ediyorum.
M** T**
★★★★★
Beden: L
Çok çok güzel harika bir mont fiyat olarak da uygun 👍
S** Ç**
★★★★★
Beden: 2XL
Gayet kaliteli bir ürün alacak kisilere öneririm
H** A**
★★★★★
Beden: XL
ürünü alıp kullandım motor kullandığım için almıştım rüzgar ve yağmur almıyor kalın olduğu için sıcak tutuyor 1 beden küçük alabilirmişim. memnun kaldım
H** e** h**
★★★★★
Beden: L
çok güzel hızlı geldi teşekkür ederim
E** k**
★★★★★
Beden: L
Ürün çok güzel verdiğiniz paraya deyiyor babama aldım. Motor sürdüğü için çok üşüyordu. bu montu aldıktan sonra artık şikayeti kalmadı herkese tavsiye ederiz. çok güzell bir ürün biz aldığımız da son 7 günün en düşük fiyatına aldmıştık rahatlıkla alabilirsiniz motor kullanan bir kişiye fayda ediyorsa günlük ya da herhangi bir şey de de giyilir 🤩🤩
**** ****
★★★★★
Beden: XL
satıcıya ilgisinden dolayı teşekkür ederim ürün mükemmel
R** Y**
★★★★★
Beden: M
Ürün geldi çok kaliteli beğendim tavsiye ederim
H** K**
★★★★★
Beden: L
Ürün gayet güzel teşekkür ederim
M** K**
★★★★★
Beden: 2XL
İki adet aldım çok güzel geldiler üşütmüyor
**** ****
★★★★★
Beden: M
mont göründüğü gibi çok güzel
A** A**
★★★★★
Beden: XXL
Ürün çok güzel ve kaliteli
**** ****
★★★★★
Beden: 2XL
iyi tavsiye ederim
Y** G**
★★★★★
Beden: 2XL
Tek kelime ile muhteşem
Ü** T** B**
★★★★★
Beden: XL
Tam beklediğimiz gibi geldi. Çok güzel bir mont.
S** G**
★★★★★
Beden: M
Ürün tam f/p gayet şık kalitesi fiyatı için üst denebilir
**** ****
★★★★★
Beden: 2XL
memnun kaldım
**** ****
★★★★★
Beden: XL
ürünü çok begendık gerçekten çok kalıtelı
**** ****
★★★★★
Beden: M
Harika bir ürün
M** S**
★★★★★
Beden: 2XL
Bu paraya bu mont süper
**** ****
★★★★★
Beden: L
mükemmel çok hoşuma gitti
**** ****
★★★★★
Beden: L
Mükemmel bir ürün gerçekten
E** d**
★★★★★
Beden: M
Mükemmel çok beğendim
**** ****
★★★★★
Beden: S
Çok güzel beğendim
**** ****
★★★★★
Beden: M
Tek kelime ile harika bir ürün. Özellikle dikişlerin deki özen 👌
M** B**
★★★☆☆
Beden: M
ürün güzel ama baya büyük
**** ****
★★★★★
Beden: XL
Ürün çok iyi soğuk ve yağmurlara karşı birebir sadece fermuarlar biraz daha kaliteli olsa çok çok daha iyi olur
g** s**
★★★★☆
Beden: XL
Ürün güzel, fakat bedeni kesimi dar,. alacak kişi iki beden büyük sipariş vermeli. ben bir beden büyüğü ile değişimini istiyorum.
O** A**
★★★★★
Beden: 2XL
çok güzel çok iyi
**** ****
★★★★★
Beden: L
Kayınbabama Ankara soğuğu için aldım, bakalım gerçekten sıcak tutuyor mu? görünüş olarak süper kaliteli görünüyor 👍🏼
ü** g**
★★★★☆
Beden: XXL
eşim operatör yalıtımı iiyi olduğunu söyledi gayet güzel bir ürün yanlız cep astar dikişleri kötü kullanmaya başladığından bu yana çepleri dikiyoruz alacak olanlar önce terziye cep astarlarını sağlamlaştırmasını tavsiye ederim
Doğukan G.
★★★★★
Beden: XL
Mont çok kaliteli ve sağlam sıcak tutuyor kargo biraz geç geldi ama olsun bedeninize göre alın XL aldım L bedenimi alsaydım tam olucaktı.
Y** Ç**
★★★★★
Beden: L
elinize sağlık dene yapmadık daha güzel gözüküyor
g** p**
★★★★★
Beden: L
Çok iyi geldi
H** B**
★★★★★
Beden: XL
teşekkürler
Şenol U.
★★★★☆
Beden: XL
Ürün fiyat kalite olarak başarılı... İçcep te koysalar mış o zmn daha iyi değerlendirme alabilirdi.
M** D**
★☆☆☆☆
Beden: 2XL
ürün güzel ama içine dolduran elyaf dikiş yerlerinde çıkıyor bide slımfit değil boyu kısa ama enine bol kalıbı düzgün olsa 10 numara ama kalıbı güzel olmamış
E** K**
★★★★☆
Beden: L
fiyatına göre güzel bir mont. sıcak tutar gibi görünüyor denemedim.
R** G**
★★★★★
Beden: M
ürün müteşem bekledigimgibi ama kargo bir havtada geldi bide poşedi kenarn açmyşlar
M** T** E**
★★★☆☆
Beden: XL
mevsimlik değil kışlık bir urun. Bence mont değil bildiğin kaban bu. iç cep yol bir tane var oda sus telefon dahi girmiyor. Yorumlarda bir beden ustu alın tavsiyesine inanıp bir beden üstünü aldın çuval gibi oldu. Bu ürüne kendi bedeninizi alın.
zekiye a.
★★★☆☆
Beden: XL
iç cebi yirtik geldi urunleri kontrol edip gonderirseniz iyi olur az bi para verilip alinmiyo.geri kalan guzel alina bilecek mont üşümek islanmamak isteyenler dusunmeden alsin bi kere al omurluk kullan bu mont onlardan
F** A**
★☆☆☆☆
ürün beden S almama rağmen çok büyük ve geniş
kaan d.
★☆☆☆☆
Beden: S
İlk ürün yanlış geldi kol astarı ters dikilmiş. Değişime gönderdiğim için FATURAMA ulaşamadım. Sonrasında güç bela faturamı ulaştırdılar. Fakat fatura adresine değil teslim yerine kesmişler faturayı çok alakasız bir satıcı faturayı da düzeltemiyorlarmış sağolun hem uğraştırdınız hem de yanlış fatura verdiğiniz için
**** ****
★★☆☆☆
Beden: L
Ürünün dış kalıbı büyük. Termal özelliği etkisiz. Ürünün kalitesi düşük. İlk giydiğim gün dışarıda sol yan cebinin yırtık olduğunu fark ettim. Ürünü giydiğim için iade oluşturmadım ama memnun kalmadım. İlgili fiyat ve biraz daha üzerine ekleme yaparak kaliteli ürün alabilirsiniz. Yırtık cebini fotoğrafta görebilirsiniz.
F** e**
★★★★☆
Beden: M
cep dikislerinde sorun var montla birlikte dikmişler ürünün kalitesini düşürmüş
M** D** U**
★☆☆☆☆
Beden: XL
işçilik çok kötü , dikişlerin hepsi yamuk yakası çok komik bir şekilde yanlış dikilmiş ,
B** N**
★★☆☆☆
Beden: L
alt kısmında tekstil hatası var. iade ile uğraşmak istemedim.Terziye verip tamir yapdırçam.keşke ürünleri kontrol edip gönderirseniz iýi olur
K** S**
★☆☆☆☆
Beden: XL
xl aldım kol boyu kısa içine giydiğim her ürünün kollaı dışarı çıkıyor normalde Lbeden giyiyorum
M** K**
★☆☆☆☆
Beden: 2XL
Çok kolay yırtılıyor cepleri fermuarları zaten sorunlu 4 ay kullandım sonrası çöp
**** ****
★☆☆☆☆
Beden: M
ürünün etek birleşim çıt çıtı yok ürün kalitenizin bu kadar düşük olması üzücü oldu
M** Ş**
★★★★☆
Beden: M
kaliteli güzel ürün fakat hiç kontrol etmeden göndermiş siniz .ip atlama . sökük ve taşma var