107 Değerlendirme
45 Yorum
Trendyol Doğrulanmış Alıcılar
**** ****
★★★★★
Beden: M
Ürünüm geldi. Gerçekten mankenin üstündekiyle bire bir. Beden ölçümde tam geldi. Kumaşı harika çok beğendim. Teşekkür ederim.
A** Y**
★★★★★
Beden: 2XL
Ürün çok güzel harika tam beden alınız müthiş teşekkürler trendyol
S** B**
★★★★★
Beden: L
Sevgilim için aldım 1.85 75kg L beden gayet okey oldu teşekkür ederiz
**** ****
★★★★★
Beden: S
babama hediye olarak aldım çok beğendi gayet güzel ve özenli geldi tavsiye ederim hakkını veriyor
**** ****
★★★★★
Beden: L
Çok beğendik oğluma almıştım kalitesi güzel
**** ****
★★★★★
Beden: XL
ÜRÜN BEKLEDİGİMDEN DAHA GÜZEL GELDİ GAYET GÜZEL KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM
B** İ**
★★★★★
Beden: XL
Tam istediğim gibi, hatta daha iyisi geldi. Daha önceden de bu markadan alışveriş yaptığım için gönül rahatlığıyla aldım ve yine çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim.
**** ****
★★★★★
Beden: XL
Eşime aldım harika çok iyi duruyor
C** M**
★★★★★
Beden: S
teşekkürler çok güzel beyendim tamda istediğim gibi 🤗
A** Y**
★★★★★
Beden: M
Gösterilen Özen'den dolayı satıcıya teşekkür ederim hem ürünün kargolanması hem de resimlerde ki gibi birebir aynısını gönderdikleri için teşekkür ederim
**** ****
★★★★★
Beden: XL
Çok güzel tam beden alın
**** ****
★★★★★
Beden: M
1.82 boy m almıştım hafif küçük geldi iade ettim large aldım şimdi tam oldu
Ümmügülsüm Y.
★★★★★
Beden: L
performans ürünü cok begendim tesekkurler
**** ****
★★★★★
Beden: 2XL
çok iyi herkese öneririm
H** U**
★★★★★
Beden: M
Babam için aldık çok şık
**** ****
★★★★☆
Beden: L
beklenti karşılandı güzle ürün
M** N** T**
★★★★★
Beden: XL
harbiden çak güzel bayıldım boy(178/92 kg Aldığım beden XL) çok güzel oturdu Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim sadece biraz geç geldi okadar
F** P**
★★★★★
Beden: L
Gerçekten kumaşıyla, tasarımı ile başarılı bir ürün. Delpino' ya teşekkürlerimi sunuyorum .
**** ****
★★★★★
Beden: M
kaliteli ve şık
Emel Ç.
★★★★★
Beden: L
Tarz. Oğlum çok beğendi
İlker A.
★★★★★
Beden: 2XL
güzel tavsiye edetim
**** ****
★★★★★
Beden: XL
Kesimi kalıbı üzerinizde duruşu harika
A** İ**
★★★★★
Beden: L
2×× aldığım halde küçük geldi geri iade ettim
B** T**
★★★★☆
Beden: M
fiyat performans ürünü. daha çok sonbahar ilkbahar mevsimlerine uygun bir ürün. güzel duruyor. alınabilir
M** A**
★★★★★
Beden: XL
Bu paraya alınacak en güzel trenckot
E** Ç**
★☆☆☆☆
Beden: 2XL
Ürün geldi ama küçük, hatta çok küçük XL sipariş verdim ama normlar şartlara göre S beden büyüklüğünde. Bedeninizin en an 3 beden büyüğünü sipariş verin.
T** K**
★★★★★
Beden: L
Gayet iyiydi
Çağlar U.
★★★★★
Beden: 2XL
Çok kaliteli
Ali v. B.
★★★★☆
Beden: L
Kalite fena değil ama kalıplar çok küçük xl bile omuzlarımı sıkıyor
**** ****
★★★★☆
Beden: 2XL
ürün kalite, 2xl aldim oluğum(188)a ama kısa kuçuk geldi, kol kısa, kısa boylu için maximum 180 iyidir. Ben 181 bana olmuş, iade yapmadik
M** K**
★★★★☆
Beden: L
Fiyatına göre güzel
**** ****
★★★★☆
Beden: XL
düğmelerin hepsi kopuk geldi.Kalite olarak guzel.
m** d**
★★★☆☆
Beden: XL
Ürün ince soğuk havalara uygun değil. bazı yerlerde kesim hataları var. Beden bilgileri uyumlu. Kumaşı güzel. Klasik erkek giyim ile kombinlenince güzel oluyor
**** ****
★☆☆☆☆
Beden: XL
Fotoğraf daki ürün ile gelen ürün aynı değil kalite ve desen ayrıntı farkları var. Ürünü iade yapacağım
**** ****
★☆☆☆☆
Beden: L
Mağaza sahibi bilgisiz. İki defa sipariş vermek zorunda kaldım ilkinde 3xl almamı söylediler xl aldım büyük geldi normalde L giyerim bu sefer de L alayım dedim o da büyük geldi alacaksanız bile kendi bedeninizden küçük olanı alın
**** ****
★☆☆☆☆
Beden: L
Ürünün iç tarafında yırtıklar mevcut geç fark ettim geri iade talep ettim
M** m** Ö**
★★★☆☆
Beden: L
Fiyatına göre iyi ama kumaşını beğenmedim biraz kalitesiz duruyor iade ettim
S** T**
★★☆☆☆
Beden: L
Tip olarak fena değil ama 1 beden büyük alın ve ayrıca bir düğmesi kopmuş cebine koyup yollamışlar
H** G**
★☆☆☆☆
Beden: L
Kusurlu ürün sipariş ederseniz gelir gelmez kontrol sağlayın fotoğrafta göründüğü gibi kaliteli değil
A** a** A**
★★☆☆☆
Beden: XL
190 cm 77 kgyum yorumlari okuyup xl aldim ama kisa ve dar geldi. 2 xl anca olur. ayrica urun arka alt taraftsn potluk yapiyor. kemerde cok yukarida.
M** E** O**
★☆☆☆☆
Beden: 2XL
Fotoğraftaki ile alakası yok rengi solmuş geldi 2xl aldım uzaktan yakından alakası yok sanki M gibi hiç memnun kalmadım
S** A**
★★☆☆☆
Beden: M
Fiyat olarak uygun ama çok ince malzeme ve cebi delik geldi
M** Y**
★★☆☆☆
Beden: L
Görseldeki ürün gelmiyor
**** ****
★☆☆☆☆
Beden: L
Cepi delik yollamışlar
M** B** T**
★☆☆☆☆
Beden: 2XL
Kumaşı gözüktüğü gibi değil